Ves al contingut. | Salta a la navegació

Participació Ciutadana

Entitats

Gremi de Sales de Festa i Discoteques de Girona


Objectius:

La defensa dels interessos dels empresaris del sector d'oci nocturn de les comarques gironines.

Grup Intercultural i Solidari Dennden Ngollen


Objectius:

Potenciar la interculturalitat, la integració, la convivència i la cohesió social a diferents municipis de Catalunya. Cooperar amb la comunitat rural de Kandia al Senegal.

Grup teatral "Ja cobrarem"


Objectius:

Grup de teatre còmic.

Joventut Nacionalista de Catalunya - Secció Lloret


Objectius:

Reivindicar el dret d'autodeterminació de Catalunya i dels Països Catalans. Es defineix progressista, ecologista i europeista. Es un ferma defensora dels drets civils i les llibertats de les persones així com una organització integradora i multiètnica. Treballa per aconseguir la independència de Catalunya i se situa a l'esquerra de CDC, a la qual dona suport crític.

Lloret amb el Sàhara

President:

Mercè Riera Enrich


Objectius:

Ajuda al Poble Saharaui.

Lloret per la Independència (Assemblea Nacional Catalana)

A/e:

lloret@assemblea.cat


Objectius:

Impulsar i defensar la plena recuperació col.lectiva de la identitat de la nació Catalana, els seus drets i els seus valor i fer-ne difusió. Promoure la creacióde les condicions socials favorables per avançar en la constitució d'un estat propi, social, democràtic i independent. Aglutinar totes aquelles persones que treballen amb objectius afins als de l'Assemblea Nacional Catalana des de tota mena de grups, entitats, moviments, partits polítics o individualment.

Moto Club Gasafons Lloret


Objectius:

Té com a objectiu la pràctica de les modalitats o disciplines esportives següents: Motociclisme.

No més Noma, Fundació Campaner

President:

Sílvia Vidal

A/e:

silviavidal1962@gmail.com


Objectius:

Obreria de Santa Cristina


Objectius:

La guarda, conservació i millorament dels seu patrimoni, especialment de la Capella, Imatge i Reliquia de Sta. Cristina; el manteniment de les tradicions nascudes al seu redós, l'organització i celebració dels actes i solemnitats religioses i populars que des de temps immemorial se celebren i les que en l'esdevenidor organitzai o estableixi l'Obreria. La promoció, el sosteniment i ajuda a iniciatives que repercuteixin en interès i profit espiritual, cultural i moral de la vila de Lloret de Mar i els seus residents; l'auxili de les necessitats en el propi terme; la creació de beques i ajudes econòmiques a favor dels qui acreditin el seu mereixement i, en general, totes aquelles activitats que puguin contribuir a l'evació dels esmentats valors.

Òmnium Cultural Selva Marítima

President:

Rosa Maria Brunet Clopés

A/e:

selvamaritima@omnium.cat


Objectius:

Foment i desenvolupament de la cultura catalana en tots el àmbits de la ciència, les arts, la llegua, el pensament i els mitjans de comunicació i impulsar i atendre la plena recuparació col·lectiva de la personalitat nacional. Dedicarà especial atenció a: promouere i costejar l'edició, la traduccció i difusió d'obres literàries i científiques i d'altre caràcter. Crear i sostenir premis literaris i artístics. Organitzar, costejar o subvencionar cursos i conferències per a l'ensenyament de llengües o sobre temes de caràcter cultural. Concedir beques i matrícules per a estudis. Sostenir biblioteques per a la conservació, la catalogació i el servei de consulta de llibres i obres literàries o científiques. Concedir subvencions a persones, a entitats i a institucions per a la seva decicació a treballs d'investigació o de difusió cultural o artística, compresa l'organització d'exposicions d'espectacles i de concerts, i fomentar aquestes manifestacions culturals. Totes aquelles activitats que siguin acordades de conformitat amb els present Estatuts i que contribueixin d'una forma directa o indirecta a la consecució dels objectius socials. Promoure, costejar o subvencionar activitats i programacions en el camps de les noves tecnologies i adreçades a l'ensenyament de la llengua catalana i al foment de la nostra cultura.