Us donem la benvinguda a l'aplicatiu de la Borsa de Treball del Servei d’Ocupació Municipal (SOM) de l’Ajuntament de Lloret de Mar. Aquí trobareu totes les ofertes de treball del SOM.
El SOM activa el servei d'atenció al públic amb CITA PRÈVIA, només en els casos que no sigui possible fer els tràmits de manera telemàtica.
Per demanar cita prèvia accedirem a www.lloret.cat/citaprevia i un cop a dins, s’ha de seleccionar en el camp ‘Oficina’ el SOM. El pas següent és escollir dia i hora d’entre les opcions proposades i per últim omplir les dades personals. En tot moment es pot consultar les cites pendents i, si cal, cancel•lar-les.
Recordar que tots els tràmits, consultes i informació general es realitzaran prioritàriament per telèfon 972349715 i per correu electrònic som@lloret.cat
•Renovació de la demanda d'ocupació
•Consultes per inscriure's a la borsa de treball
•Actualització de dades
•Informació i orientació laboral general
Cal experiència previa.
Competències requerides:
-Habilitats manuals.
-Capacitat per treballar en equip.
-Organització.
-Iniciativa.
-Dinamisme.
-Flexibilitat.
-Predisposició per a l'aprenentatge continu.
Descripció de les tasques a realitzar
-Mantenir les instal•lacions en correcte funcionament seguint els paràmetre marcats per la direcció
-Manteniment, arreglar qualsevol averia o incidència en les instal•lacions (fontaneria, electricitat, etc).
- Informar al cap de manteniment de qualsevol incidència.
RECEPCIONISTA per hostal al centre (1/2 jorn.)
Ref. 2208040
Dades de l'oferta
Identificador oferta
2208040
Lloc de treball requerit
RECEPCIONISTA per hostal al centre (1/2 jorn.)
Empresa
SOM
Salari
Segons conveni
Tipus de jornada
Parcial
Horari
De 15,00 a 20,00
Tipus de contracte
Fix discontinu
Categoria
area-turisme-hostaleria
Idiomes
Català - Es valorarà
Castellà - Domini
Anglès - Mitjà
Altres - Es valorarà
Informàtica
Internet i correu electrònic
Mig
Entorn Windows i Office
Mig
Experiència laboral requerida
Cal experiència previa.
Descripció de les tasques a realitzar
Informar sobre els serveis generals i complementaris de l'establiment.
Entregar claus o targetes d'accés a les habitacions o sales i, en cas necessari, recepcionar i acompanyar a la clientela a aquests espais.
Vigilar i gestionar els accessos, tot controlant l'entrada i sortida de persones, béns o activitats i realitza el registre de documentació, quan es requereix, segons la normativa legal.
Controlar la consigna i la caixa de seguretat.
Gestionar les reserves, facilitar informació a les persones usuàries sobre llocs d'interès.
AJUDANT DE DEPENDENT/A per botiga de roba
Ref. 2208039
Dades de l'oferta
Identificador oferta
2208039
Lloc de treball requerit
AJUDANT DE DEPENDENT/A per botiga de roba
Empresa
SOM
Salari
Segons conveni
Tipus de jornada
Parcial
Horari
A concretar, 36,5h/setmanals, de dilluns a dissabte.
Tipus de contracte
Fix discontinu
Categoria
area-comerc-dependent
Idiomes
Català - Es valorarà
Castellà - Domini
Experiència laboral requerida
Es valorarà.
Descripció de les tasques a realitzar
Funcions de caixa, preparació de productes, col·locació i reposició de productes, atenció i assessorament als clients, i altres tasques pròpies del lloc de la feina.