Us donem la benvinguda a l'aplicatiu de la Borsa de Treball del Servei d’Ocupació Municipal (SOM) de l’Ajuntament de Lloret de Mar. Aquí trobareu totes les ofertes de treball del SOM.
El SOM activa el servei d'atenció al públic amb CITA PRÈVIA, només en els casos que no sigui possible fer els tràmits de manera telemàtica.
Per demanar cita prèvia accedirem a www.lloret.cat/citaprevia i un cop a dins, s’ha de seleccionar en el camp ‘Oficina’ el SOM. El pas següent és escollir dia i hora d’entre les opcions proposades i per últim omplir les dades personals. En tot moment es pot consultar les cites pendents i, si cal, cancel•lar-les.
Recordar que tots els tràmits, consultes i informació general es realitzaran prioritàriament per telèfon 972349715 i per correu electrònic som@lloret.cat
•Renovació de la demanda d'ocupació
•Consultes per inscriure's a la borsa de treball
•Actualització de dades
•Informació i orientació laboral general
Ajudar el recepcionista a fer l’entrada (check in) i la sortida (check out).
Atendre els clients en tot moment de forma educada i amable, somriure, saludar.
Informar d'horaris, serveis i activitats de l'hotel, vendre excursions, donar informació general (aeroport, agència, etc.), lliurar mapes, avisar els botons, taxis, etc.
Altres tasques del lloc de treball
NETEJADORS/ES CAMPING UBICAT A TOSSA DE MAR
Ref. 2206110
Dades de l'oferta
Identificador oferta
2206110
Lloc de treball requerit
NETEJADORS/ES CAMPING UBICAT A TOSSA DE MAR
Empresa
SOM
Salari
1400-1600 MENSUALS BRUTS
Tipus de jornada
Intensiva
Horari
8H A 16H
Tipus de contracte
FIXE DISCONTINU
Categoria
area-turisme-hostaleria
Carnet de conduir
B
Vehicle propi
Si
Formació acadèmica
Estudis Bàsics
Idiomes
Català - Es valorarà
Castellà - Mitjà
Experiència laboral requerida
CAP
Descripció de les tasques a realitzar
En Marc Clear SL estamos seleccionando limpiadores y camareros/as de pisos para formar parte de nuestra plantilla en un CAMPING en TOSSA DE MAR
Tus funciones:
- Limpieza general de los BUNGALOWS
- Ordenar, cuidar y mantener en perfecto estado las habitaciones, lavar y planchar la ropa, así como el material y útiles de limpieza
Te ofrecemos :
- Contrato indefinido
- Jornada intensiva de 9h a 17h
- Horario: mañanas con flexibilidad
- Salario: según convenio 15978€ brutos anuales (1400 euros al mes) + HORAS EXTRAS. Si se trabajan 6 días semanales se cobran 1600 euros al mes.
- Incorporación inmediata
Requisitos:
- Profesionales con experiencia en el puesto de al menos 6 meses
- Personas con iniciativa y clara orientación al orden y la calidad
- Residentes en provincia puesto vacante
- Incorporación inmediata
RESERVAS & HOME SERVICE per lloguer vacacional de cases de luxe
Ref. 2206105
Dades de l'oferta
Identificador oferta
2206105
Lloc de treball requerit
RESERVAS & HOME SERVICE per lloguer vacacional de cases de luxe
Empresa
SOM
Tipus de jornada
Jornada completa
Horari
a concretar
Tipus de contracte
Fixe
Categoria
area-turisme-hostaleria
Carnet de conduir
B
Vehicle propi
Indiferent
Formació acadèmica
ESO / Graduat escolar
Idiomes
Català - Avançat
Castellà - Avançat
Anglès - Domini
Francès - Mitjà
Informàtica
Internet i correu electrònic
Professional
Entorn Windows i Office
Alt
Experiència laboral requerida
Se valorará experiencia previa en sector hotelero o de alquiler vacacional.
Descripció de les tasques a realitzar
¿Te interesa trabajar en un equipo joven y dinámico, gestionando las casas de alquiler más bonitas de la Costa Brava Sur?
Buscamos una persona con nivel de inglés alto para desarrollar varias tareas dentro de nuestra empresa de alquiler vacacional de casas de alto standing.
El trabajo consiste en la gestión de reservas, atención al cliente (telefónica y por mail) y resolución de incidencias.
En temporada alta también refuerzo de nuestro equipo de Home Service.
Responsable de Reservas:
Gestión del correo electrónico: peticiones, reservas, preguntas de clientes,...
Gestión administrativa de las reservas, utilizando VRMS y Channel Manager profesional.
Atención telefónica.
Atención al cliente.
Gestión de incidencias durante la estancia de los clientes
Home Service:
Preparación y revisión de las casas antes de que llegue el cliente.
Detalles personalizados para los clientes.
Revisión de inventarios.
Atención a los propietarios de las villas.
Imprescindible:
Nivel alto de inglés (se hará prueba oral y escrita)
Nivel medio de francés.
Carnet de conducir.
Observacions / Comentaris
Contrato fijo para todo el año, jornada completa 40h.
Es requerix un expert comptable per l'àrea de comptabilitat i fiscal de la gestoria.
Comptabilitat general, assantaments comptables, conciliacions bancàries, conciliacions proveïdors/creditors/ clients, etc