-
- Identificador oferta
- 2302102
-
- Lloc de treball requerit
- HOSTESS per resort a Tossa
-
- Empresa
- SOM
-
- Localitat
- Tossa de Mar
-
- Tipus de jornada
- Jornada completa
-
- Tipus de contracte
- Fix discontinu
-
- Categoria
- area-turisme-hostaleria
-
- Formació acadèmica
- Cicles Formatius (Grau Mig o superior)
Idiomes
-
- Català
- Mitjà
-
- Castellà
- Avançat
-
- Anglès
- Avançat
Informàtica
-
- Internet i correu electrònic
- Mig
-
- Windows i ofimàtica
- Mig
Titulació específica
Valorarem formació professional en hostaleria
Experiència laboral requerida
Disposar d’experiència demostrable com a amfitrió o cambrer/a. També en la gestió de reserves.
Descripció de les tasques a realitzar
T’apassiona l’atenció al client i tens experiència com a hostess o cambrer/a de sala? Busques estabilitat laboral i t’agradaria formar part d’una empresa que fomenta la formació, el desenvolupament i el benestar dels seus empleats?
QUI SOM?
Grup Med Playa, holding empresarial dedicat principalment a la gestió d’empreses del sector turístic hoteler, amb 1.700 treballadors i que gestiona 18 hotels i altres línies de negoci, necessita incorporar un/a hostess pel Resort Pola Giverola, complex turístic ubicat en un entorn privilegiat de Tossa de Mar
QUÈ BUSQUEM?
Un/a hostess, que asseguri una bona rebuda i atenció als clients.
Les funcions principals del lloc són:
• Donar la benvinguda als clients en arribar i acomiadar-los a la sortida.
• Informar-los amb precisió del temps d’espera i portar el control de la llista d’espera.
• Gestionar les reserves, aforament i timing amb les indicacions del Maître.
• Acompanyar els clients a la zona del bar o al menjador.
• Coordinar amb el personal de servei la disponibilitat de taula, neta i muntatge.
• Donar-los els menús i indicar el nom del cambrer/a que l'atendrà.
• Mantenir neta la zona de recepció o faristol.
• Atendre als clients que vulguin una atenció especial (ex: nens, ancians, aniversaris, etc.).
• Contestar el telèfon i respondre les preguntes dels clients.
• Ajudar al personal de servei quan sigui necessari.
QUÈ OFERIM?
- Incorporació a l'abril
- Jornada completa i contracte fix discontinu
- Formació interna i possibilitat de creixement dins l’empresa
- Possibilitat d’allotjament en les instal·lacions de l’hotel
- Possibilitat de trasllat des de Tossa de Mar fins al Resort
Observacions / Comentaris
A QUI BUSQUEM?
- Valorarem formació professional en hostaleria
- Disposar d’experiència demostrable com a amfitrió o cambrer/a. També en la gestió de reserves.
- Disposar de coneixements de protocol.
- Informàtica a nivell usuari (paquet office, correu electrònic i Internet).
- Domini de l’anglès. Valorable altres idiomes com el francès o l’alemany
COMPETÈNCIES:
- Dots de comunicació
- Atenció al client
- Comunicació
- Capacitat de treballar sota pressió
- Bona organització