Ves al contingut. | Salta a la navegació

Administració electrònica

Administració electrònica


A partir del dia 18 de març de 2019, si es duu a terme un tràmit administratiu en qualitat de:

  • persona jurídica
  • entitat sense personalitat jurídica (entitats ciutadanes, comunitats de propietaris...)
  • professional col·legiat (notaris, registradors de propietat i mercantils, arquitectes, enginyers, advocats...)
  • beneficiari de subvencions atorgades per l'Ajuntament
  • representant d'algun dels subjectes abans esmentats

s'ha de fer obligatòriament per mitjans electrònics, de conformitat amb el que estableixen els articles 14.2 de la Llei 39/2015 de procediment administratiu de les administracions públiques (PDF).

Si us cal més informació o suport per a la tramitació, podeu contactar al telèfon 930 267 225  de 9 a 15 hores, o bé a l’adreça electrònica .
Per a més informació us podeu dirigir a l'Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana, a la plaça de la Vila, 1.

L’Oficina d’Informació Ciutadana va atendre 29.000 persones l’any 2019
31-01-2020

Al juliol va entrar en funcionament el servei de cita prèvia amb un temps d’espera de menys de tres minuts


Lloret rep el distintiu “Soc Smart”

S’han valorat la implementació de projectes com el Pla Estratègic a l’Administració Electrònica, l’app Lloret Smart o l’incorporació de l’eina d’intel·ligència turística Mabrian Technologies S.L.


L’Ajuntament de Lloret ofereix sessions gratuïtes per aprendre a fer tràmits a través de l’Administració electrònica
27-02-2019

Les sessions van adreçades a tres col·lectius: gent gran, persones jurídiques que han de fer ús d’aquest servei i ciutadania en general