Ves al contingut. | Salta a la navegació

Administració electrònica

Suport

Contacte de suport i ajuda al ciutadà

Tel. 872 220 646 de dilluns a divendres de 8 a 20 h
A/e: oac360@lloret.cat

Enllaços d'interès

Videos de suport sobre identificació digital i Administració electrònica

Catàleg de Tràmits (PC)!

El catàleg de tràmits és la guia de tots els tràmits que ofereix l’Ajuntament de Lloret de Mar.

El nou catàleg serà accessible des de qualsevol plataforma i tindrà  la possibilitat de fer-ne la tramitació en línia.

- És necessari un certificat electrònic com l'IdCat o el DNI-e

Catàleg de Tràmits (Mòbil)!

El catàleg de tràmits és la guia de tots els tràmits que ofereix l’Ajuntament de Lloret de Mar.

El nou catàleg serà accessible des de qualsevol plataforma i tindrà  la possibilitat de fer-ne la tramitació en línia.

- És necessari un certificat electrònic com l'IdCat o el DNI-e

L'Ajuntament a un sol clic!

L'Ajuntament de Lloret posa a la vostra disposició l'administració electrònica.

- Des de qualsevol lloc

- Les 24 hores i els 365 dies de l'any

- Accés al teu expedient

- És necessari un certificat electrònic com l'IdCat o el DNI-e

Tràmits en línia - instància general

Com realitzar una instància general amb l'e-administració de l'Ajuntament de Lloret de Mar

Tràmits amb IdCAT Certificat

L'idCAT Certificat és un identificador digital que garanteix la identitat de les persones a Internet. Permet operar amb diferents administracions i, a més, assegura la integritat de les dades que envieu, així com la seva confidencialitat, ja que està emès pel Consorci Administració Oberta de Catalunya - Consorci AOC.