Concurs Balcons Nadal 2025
El concurs de decoració nadalenca en espais exteriors com balcons, finestres, façanes i/o similars de Lloret de Mar té per objectiu fomentar la participació ciutadana i la seva contribució a l’ambientació nadalenca del Lloret de Mar, potenciant l’esperit de comunitat, i està dotat de 3 premis econòmics:
- 1r premi 600€.
- 2n premi 300€.
- 3r premi 150€.
Pot participar qualsevol persona empadronada a Lloret de Mar, i sota la seva responsabilitat. La decoració ha de ser d’un espai, de caire homogeni, de balcons, façanes, finestres i/o altres espais de caràcter anàleg, en habitatges particulars dins del terme municipal de Lloret de Mar, i ser plenament visible des de la via pública durant els terminis establerts. En tot cas inscrit al concurs i que doni compliment a les presents bases.
El lloc web del concurs és www.lloret.cat/balconsnadal.

Terminis
Inscripció al concurs: del 01.12.2025 al 12.12.2025, inclòs.
Termini en el qual els espais han d’estar decorats: del 19.12.2025 al 06.01.2026, inclòs.
Inscripcions
Per adherir-se al concurs cal presentar, mitjançant correu electrònic adreçat a promocio@lloret.cat, el document degudament complimentat disponible:
- Formulari d’inscripció i declaració responsable AQUÍ.
Requisits
- L’estil i tècnica són lliures, sempre que no suposi perill manifest per a les persones participants, veïns, vianants, etc.
- Ha de tenir relació directa amb les festes nadalenques.
- Ha de ser visibles des de l’exterior i/ o via pública de forma clara i accessible per al públic en general, i durant els terminis establerts.
- No està permès l’ús de foc, torxes, espelmes, pirotècnia i/o similars.
- En cas de desperfectes, s’han de substituir o retirar sota responsabilitat dels participants.
Serà desqualificat qualsevol persona participant que inclogui publicitat, eslògans o missatges contraris i/o ofensius amb l’objectiu de l’organització del concurs.
Funcionament
Inscripció: enviar a promocio@lloret.cat el 'Formulari d'inscripció i Declaració Responsable' AQUÍ degudament complimentat, fins el 12.12.2025.
Els participants rebran un correu de confirmació de participació, una vegada validada la inscripció sempre i quan els espais donin compliment a les bases. Sense aquesta confirmació no es pot participar.
Una vegada decorat l'espai, els participants hauran de fer arribar per correu electrònic adreçat a promocio@lloret.cat i amb un títol que identifiqui l’espai a participar, un mínim d’1 i un màxim de 3 fotografies de l’espai en format JPEG, JPG o PNG, en horitzontal i proporció 4:3, on es pugui apreciar de forma clara i fidedigna la decoració i guarniment a valorar. No s’accepten muntatges, filtres, ús d’IA, processats o similars que desvirtuïn la seva originalitat. La data màxima per fer arribar les imatges és el 18.12.2025.
De les fotografies enviades per part dels participants serà 1 la que il·lustri l’apartat de votació popular del web del concurs, que pot ser seleccionada per part dels participants o en cas d’omissió, per part dels responsables del concurs.
Valoracions
Un jurat avaluarà els espais presentats a concurs, sota els criteris descrits a les bases. Les deliberacions són secretes i inapel·lables.
Així mateix, hi haurà un espai de votació popular que s’habilitarà a partir del 23.12.2025, on els empadronats podran votar per l’espai que cregui oportú. En aquest cas, el jurat es reserva el dret, si escau, de fer una pre-selecció dels espais presentats a concurs, en funció del nombre de sol·licituds i de la qualitat de les propostes, per tal de garantir un nivell d’homogeneïtat en les propostes a votar.
Premis
En cas de resultar premiat, la persona participant rebrà via transferència bancària l’import corresponent, segons posició.
Així mateix, cal complir els requisits per obtenir la condició de beneficiari, segons l’article 13 de la Llei 38/2003 General de Subvencions. La participació en el concurs implica l’autorització i consentiment exprés per a la consulta per part d’aquesta administració de les dades de padró, i dades amb transcendència tributària, d’obligacions amb la Seguretat Social i amb el propi consistori. En el cas de no autoritzar les consultes, s’ha de manifestar en el moment de realitzar la inscripció i caldria aportar la documentació acreditativa corresponent. L’Ajuntament de Lloret de Mar queda exempt i no es pot fer responsable de qualsevol conseqüència a nivell fiscal que es pugui produir de la participació en el concurs i derivada del pagament de premis.
En tot cas i per poder rebre el premi, és imprescindible que la persona participant estigui donada d’alta com a creditor de l’Ajuntament de Lloret de Mar i amb les dades actualitzades, o en cas contrari efectuï l’alta o modifiqui les dades a través del tràmit ‘Fitxa Creditor’ del catàleg de tràmits de la Seu Electrònica.
Bases i requisits AQUÍ
Formulari i Declaració Responsable AQUÍ