Page 1 -
P. 1
Núm. 15. Març 2005. Lloret de Mar informació
Butlletí Municipal
www.lloret.org
Valer i fer-se valer
Estem tots d’acord que el nostre municipi, des del punt de vista orogràfic té un valor importantíssim. Les nos-
tres platges, el clima, els boscos, els camins, la façana marítima, penya-segats, pins, sorra, muntanya, trets
difícils de trobar fora de la Costa Brava, si parlem de Catalunya, i com a mínim igual d’atractius que els que es
puguin trobar a d’altres destinacions turístiques emergents. Som singulars, diferents, valuosos, únics.
Si en el seu moment els turistes i visitants ens varen escollir per passar les seves vacances, estades, esca-
pades, etc., compartint la nostra manera de ser, amable, servicial, coneixent les nostres tradicions, tant les
culturals com les gastronòmiques, repetint any rere any la seva estada entre nosaltres, això no ha de variar,
s’ha d’actualitzar.
L’entorn en què vivim ha canviat de notablement, també en el sector turístic, on l’euro ens iguala a tots; per
tant, el diferencial que abans era un incentiu, ara ja no ho és. Entre altres factors, el transport, que també ha
canviat, ja no el mesurem per quilòmetres sinó per temps i preu; així el transport aeri s’ha convertit en més
econòmic i proper. Les normatives laborals, mediambientals, fiscals, s’han regularitzat i ens obliguen a partir
d’uns costos més elevats que d’altres països de destins turístics emergents no tenen.
Únicament ens queda un camí, FER-NOS VALER, ja que el nostre municipi, nosaltres i les nostres empreses
VALEM MOLT i hem de demanar el que pertoca.
Ara bé, aquest és un missatge per a qui ja hagi fet els deures, ha invertit, s’ha renovat, utilitza noves tecno-
logies, etc., el que no, que no s’enganyi perquè en aquest nou entorn en el qual ens movem molt, a la curta
no hi té espai. Fa temps ja vaig dir que ens esperaven anys de sacrifici, però també de renovació, d’inversió,
d’actualització, d’il·lusió per Lloret. Molts empresaris i l’Administració pública ho estem fent. Si us plau, els que
no teniu intenció de fer-ho no perjudiqueu els altres donant mal servei, preus sota costos, diner per avui que
us perjudica a vosaltres mateixos i sobretot els altres i el municipi. Un mal servei, uns clients decebuts i unes
notícies negatives perjudiquen el destí i hi estem tots involucrats.
Per tant, VALER I FER-SE VALER! No ens rebaixem i si TOTS som constants mantenint el nivell de servei que
el client té com a expectativa, però sobretot el que nosaltres creiem que hem de donar, en pocs anys estarem
resituats en el mercat turístic.
ESTEM ORGULLOSOS DE LLORET
I ENS HEM DE FER VALER.
Edita: Xavier Crespo i Llobet
Ajuntament de Alcalde de Lloret de Mar
Lloret de Mar alcaldia@lloret.org
Realitza:
AG Cantalozella, SA
Dip. Leg.:
Gi-1.418/2003
Amb la
col·laboració de: