Prestacions Econòmiques d’Urgència Especial
Són prestacions econòmiques d'especial urgència, per afrontar situacions d'emergència en l'àmbit de l'habitatge. La finalitat d'aquestes prestacions és possibilitar:
- La permanència en l'habitatge de la persona sol·licitant i de la seva unitat de convivència.
- L'accés a un nou habitatge, per pèrdua de l’habitatge habitual.
Van adreçades a persones físiques residents a Catalunya, amb uns ingressos de la unitat de convivència que no superin els límits establerts a la Resolució TES/126/2021 i que es trobin en risc d’exclusió social residencial per
- Deutes d’impagament de:
- Rendes de lloguer
- Rendes de lloguer derivades de la COVID
- Quotes hipotecàries.
- Pèrdua de l’habitatge habitual
- Renovacions de les prestacions complementàries per donar continuïtat al pagament del lloguer i la prestació per atendre situacions de pèrdua de l'habitatge, obtingudes a l'empara de la Resolució TES/1969/2019.
- Les persones que van tenir una resolució favorable de la prestació complementària per donar continuïtat al pagament del lloguer o la prestació per atendre situacions de pèrdua de l'habitatge, obtingudes a l'empara de la Resolució TES/1969/2019, de 12 de juliol.
La persona que necessiti sol·licitar aquesta prestació, cal que s'adreci a l'Oficina Local d'Habitatge de Lloret de Mar amb cita prèvia concertada per telèfon 972 36 65 21 o habitatge@lloret.cat
COM ES POT TRAMITAR?
PRESENCIALMENT:
- Cal demanar cita prèvia a l’Oficina Local d’Habitatge de Lloret de Mar per telèfon 972 366 521 o per correu electrònic: habitatge@lloret.cat
- NO S'ATENDRÀ SENSE CITA PRÈVIA
- El dia de la cita heu d'aportar la Sol·licitud de prestacions econòmiques d'especial urgència (PEEU) de l'Agència de l'Habitatge de Catalunya emplenada, juntament amb la documentació necessària.
TELEMÀTICAMENT:
- Es pot presentar la sol·licitud omplerta degudament i la documentació requerida de manera electrònica, mitjançant el tràmit d'instància genèrica de la Seu Electrònica.