Documents d'interès
El Servei d'Arxiu Municipal té una sèrie de documents que li serveixen per regular el seu dia a dia i gestionar les funcions que li són pròpies. Així mateix, s'han d'entendre com una eina útil als ciutadans alhora de poder intereactuar amb el Servei d'Arxiu Municipal.
Tràmits del Servei d'Arxiu Municipal
Seguidament us mostrem els diversos tràmits que es poden realitzar en el Servei d'Arxiu Municipal.
- 1314 Sol·licitud de consulta externa de documentació
- 2994 Sol·licitud d'ingressos extraordinaris de documentació al SAMLM
Guia del Servei d'Arxiu Municipal
L'objectiu de la guia és proporcionar informació sobre les funcions, competències i serveis que ofereix el SAMLM a tots els ciutadans; i tanmateix, procura donar dades genèriques sobre els diversos fons documentals custodiats a les seves instal·lacions.
Reglament del Servei d'Arxiu Municipal
L'objectiu del reglament del Servei d'Arxiu Municipal és definir i regular les funcions i els serveis. Així mateix dota d'un marc legal la gestió documental que es porta a terme des del Servei d'Arxiu Municipal.
Reglament que regula l'accés, la consulta i la reproducció de la documentació custodiada en el Servei d'Arxiu Municipal
La documentació custodiada en el Servei d'Arxiu Municipal conté informació susceptible de ser regulada per la normativa de protecció de dades. El present reglament determina els drets i deures derivats de l'accés a la documentació que configura el fons custodiat pel Servei d'Arxiu Municipal.
Guia per a la descripció dels fons documentals al SAMLM
La descripció és una de les tasques principals de l’organització arxivística perquè fa de pont entre els documents i les persones interessades en el seu contingut. A través de la descripció es recull i s’enregistra informació dels documents, del seu context de creació i del seu ús, per tal de permetre la comunicació i l’intercanvi de dades mitjançant la interoperabilitat. Es podria dir que la descripció arxivística té la particularitat que requereix d’una operació de recollida i anàlisi d’informació per tal de situar els documents en el seu context i fer-los accessibles.
Memòries anuals del Servei d'Arxiu Municipal de Lloret de Mar
Recull totes les activitats, tasques i projectes que ha dut terme el SAMLM o en les quals ha participat el personal de l'arxiu. Inclou informació sobre consultes, préstecs, transferències, efemèrides, impuls de la gestió documental, etc.
- Memòria del Servei d'Arxiu Municipal de l'any 2008
- Memòria del Servei d'Arxiu Municipal de l'any 2009
- Memòria del Servei d'Arxiu Municipal de l'any 2010
- Memòria del Servei d'Arxiu Municipal de l'any 2011
- Memòria del Servei d'Arxiu Municipal de l'any 2012
- Memòria del Servei d'Arxiu Municipal de l'any 2013
- Memòria del Servei d'Arxiu Municipal de l'any 2014
- Memòria del Servei d'Arxiu Municipal de l'any 2015
- Memòria del Servei d'Arxiu Municipal de l'any 2016
- Memòria del Servei d'Arxiu Municipal de l'any 2017
- Memòria del Servei d'Arxiu Municipal de l'any 2018
- Memòria del Servei d'Arxiu Municipal de l'any 2019
- Memòria del Servei d’Arxiu Municipal de l'any 2020
- Memòria del Servei d’Arxiu Municipal de l'any 2021
- Memòria del Servei d'Arxiu Municipal de l'any 2022