Notícies
Actualitat de l'Ajuntament
Repasseu l'actualitat del consistori
- La Generalitat invertirà 1,8 milions d’euros per reparar el Passeig de Fenals
- La consellera de Territori, Ester Capella, dona així resposta a les peticions de l’Ajuntament que ha reiterat en diverses reunions que es tracta d’una actuació prioritària tant a nivell ciutadà com turístic
- Lloret de Mar celebra la Festa de la Cultura Lloretenca en el marc de la Diada de Sant Jordi
- L’edició d’enguany es repartirà en dos dies: el 19 d’abril, amb l’entrega de premis dels concursos literaris, i el 20 d’abril, amb l’entrega del guardó Sa Gavina
- Seminari Arxius i Turisme. Primera Taula Rodona
- TAULA RODONA: El turisme i la gestió de la informació que genera
- Programa del Seminari Arxius i Turisme
- L’Ajuntament de Lloret ha presentat el programa del seminari internacional Arxius i Turisme, que tindrà lloc els dies 23, 24 i 25 de maig a la sala polivalent de la Biblioteca. Aquest seminari està organitzat per l’Ajuntament de Lloret, la Diputació de Girona i la Generalitat de Catalunya, i coordinat per Lloret Turisme i pel Servei d’Arxiu Municipal de Lloret de Mar.
- La Jornada Catalana de la Mobilitat 2024 es celebrarà a Lloret de Mar i debatrà sobre “la integració tarifària del transport públic a tot Catalunya”
- L’esdeveniment tindrà lloc el proper 2 de maig al Teatre de Lloret