Les mocions són propostes d'acords que presenten els grups municipals que formen part del consistori per tal que s'aprovin pel Ple municipal.
En aquest apartat podeu consultar les mocions presentades.
Moció per a la modificació el Reglament del consell municipal d'educació
Moció presentada per PSC
Resultat de la votació:
Unanimitat
Acord:
Que s’iniciï el procediment per modificar el Reglament del Consell Municipal d’Educació de Lloret de Mar per garantir la màxima participació
Moció a favor de promoure la creació del consell local de joves de Lloret de Mar
Moció presentada per PSC
Resultat de la votació:
17 vots a favor de JUNTSxLLORET,ERC,LLORET EN COMÚ, PSC, FORÇA LLORET i NO ADSCRITS
4 abstencions CIUTADANS
Acord:
Donar suport als joves que estiguin interessats en crear el Consell Local de Joves de Lloret de Mar per a la seva constitució, en el moment en què així ho manifestin.
Moció per demanar l'adhesió a la "Red española de ciudades saludables"
Moció presentada per LLORET EN COMÚ
Resultat de la votació:
Unanimitat
Acord:
Que la regidoria de sanitat iniciï els tràmits oportuns per integrar-nos a la Red Nacional de Ciudades Saludables
Moció a favor de la publicació del calendari d'actuacions previstes i la redacció d'una memòria anual de les actuacions realitzades per la brigada municipal
Moció presentada per PSC
Resultat de la votació:
Rebutjada
Acord:
Donar accés públic permanent, de manera fàcil i accessible, al calendari de la programació prevista d’actuacions tant de manteniment preventiu com de correctiu de la Brigada Municipal de Lloret de Mar i publicar una Memòria Anual amb el recull de totes les actuacions realitzades.
Moció per demanar que l'activitat esportiva de zumba es realitzi durant els mesos que no son estiu
Moció presentada per LLORET EN COMÚ
Resultat de la votació:
Unanimitat
Acord:
Que l'Ajuntament de Lloret de Mar procedeixi a la contractació d'aquest servei de zumba, per a que aquesta activitat es perllongui més enllà dels mesos d'estiu.