Les mocions són propostes d'acords que presenten els grups municipals que formen part del consistori per tal que s'aprovin pel Ple municipal.
En aquest apartat podeu consultar les mocions presentades.
MOCIO PER INCORPORAR EL CASTELLÀ ALS PREMIS LITERARIS ORGANITZATS PER L’AJUNTAMENT DE LLORET DE MAR
Moció presentada per PSC
Resultat de la votació:
Rebutjada
Acord:
Que l’Ajuntament de Lloret de Mar incorpori el castellà en les bases d’algun o de tots els premis literaris organitzats per la corporació, segons les formules proposades o alguna de nova, per tal que els autors lloretencs que escriuen en castellà hi puguin participar.
MOCIÓ PER A LA CREACIÓ A LLORET DE MAR DE LA XARXA D'ESPAIS LLIURES DE VIOLÈNCIES MASCLISTES
Moció presentada per LLORET EN COMÚ
Resultat de la votació:
Unanimitat
Acord:
Creació de la xarxa d'espais lliures de violències masclistes en la que consti un pla de treball on i figuri: una carta informativa adreçada als diferents gremis i associacions de la ciutat, la redacció d'una guia amb les recomanacions de bones pràctiques davant de qualsevol situació de violències masclistes i les condicions de la campanya, i la creació de l’adhesiu informatiu.
MOCIÓ PER A LA CREACIÓ D’UN ITINERARI “LLORET DE CINE”
Moció presentada per CIUTADANS
Resultat de la votació:
Rebutjada
Acord:
La creació d’un itinerari pels llocs dels escenaris de rodatges a la nostra població
MOCIÓ PER RETIRAR LA RETOLACIÓ DELS NEGOCIS TANCATS A LA VIA PÚBLICA DE LLORET DE MAR
Moció presentada per FORÇA LLORET
Resultat de la votació:
Rebujada
Acord:
Que l'Ajuntament de Lloret de Mar engegui una campanya informativa per comunicar als propietaris dels negocis tancats definitivament que han de retirar la retolació obsoleta, en un termini determinat.
Moció en relació als criteris d'assignació de places a les llars d'infants municipals
Moció presentada per PSC
Resultat de la votació:
Rebutjada
Acord:
Instar a l’organisme municipal competent perquè modifiqui la taula d’assignació de punts per l’accés a les llars d’infants municipals segons la proposta abans esmentada.