Ves al contingut. | Salta a la navegació

Sou a: Inici / Ajuntament / Comunicació i publicacions / Sala de Premsa / Lloret de Mar fa el salt a l’atenció ciutadana multicanal amb la incorporació del LIAM® per canal de WhatsApp®

Lloret de Mar fa el salt a l’atenció ciutadana multicanal amb la incorporació del LIAM® per canal de WhatsApp®

Aquest nou canal es suma a LIAM® web xat i permet funcionalitats avançades com l’escolta per àudio, reconeixement d’imatges i traducció d’idiomes en temps real
11-06-2025


 

Lloret de Mar incorpora un nou servei d’assistència digital que es suma a LIAM®, el primer ciber-agent públic integrat al web municipal amb un xat. LIAM® web xat es va llençar al desembre de 2024 i es va entrenar amb el coneixement adquirit per més de 25 agents públics. De l’1 de gener al 7 de juny de 2025 ha atès 3.146 usuaris/es, un 56% del total de les persones ateses. 

Ara l’Ajuntament de Lloret fa un pas més en l’atenció ciutadana i, des de finals de maig, ha incorporat LIAM® a través del canal de WhatsApp® el que ha permès incorporar funcionalitats avançades com l’escolta per àudio, reconeixement d’imatges i traducció d’idiomes en temps real. Aquest nou canal amplia l’accessibilitat del servei, permetent interactuar amb  l’Ajuntament de manera àgil i des del dispositiu mòbil, sense horaris. 

Amb la incorporació de LIAM® via canal WhatsApp®, Lloret es converteix en un dels primers municipis catalans a disposar d’un servei automatitzat i intel·ligent d’atenció ciutadana multicanal, que cobreix tant l’àmbit web com el mòbil, adaptant-se als hàbits reals de la població.

En paraules del regidor de l’Oficina d’Atenció Ciutadana, Frederic Guich, “Amb LIAM web xat i LIAM via canal WhatsApp® aprofitem el potencial de les noves tecnologies i oferim un servei més proper i modern, adaptat a una ciutadania cada cop més digital” i ha afegit «Amb WhatsApp® arribem encara més lluny, amb un canal que és part de la vida diària de tothom”.