Ves al contingut. | Salta a la navegació

Sou a: Inici / Ajuntament / Comunicació i publicacions / Sala de Premsa / Lloret al teu costat: S’inauguren els despatxos a peu de carrer de Benestar i Família i el nou servei OAC 360º Social per agilitzar tràmits i consultes

Lloret al teu costat: S’inauguren els despatxos a peu de carrer de Benestar i Família i el nou servei OAC 360º Social per agilitzar tràmits i consultes

Les consultes i tràmits als quals dona suport el servei OAC 360º Social són sobre temes de dependència, discapacitat, habitatge i empadronament, entre altres.
15-12-2025


 

L’Ajuntament de Lloret de Mar ha inaugurat els nous despatxos a peu de carrer de l’Àrea de Benestar i Família, situats a la Plaça Pere Torrent, al lateral de la Casa de la Cultura. L’objectiu és facilitar l’accés de la ciutadania als serveis socials municipals i reforçar la proximitat amb les persones, oferint una atenció més accessible, confidencial i adaptada a les necessitats reals del municipi. La nova zona compta amb tres despatxos per aquestes atencions individualitzades.

A la inauguració també s’ha presentat la nova gerent de Benestar i Família, Concepció Basté, i l’entrada en funcionament el nou servei OAC 360º Social, pensat per agilitzar consultes i gestions administratives relacionades amb l’àmbit social. Aquest servei permet resoldre tràmits de manera més ràpida i eficient, tant de forma presencial com a distància, i esdevé una eina essencial per a totes les persones que busquen informació o assessorament en matèria de benestar.

El regidor de Benestar i Família, Alejandro Pérez, explica que “L’OAC 360º permetrà resoldre directament moltes consultes de tramitació, que conformen un gran gruix de les peticions i, en cas necessari,  es derivarà una entrevista amb les nostres professionals”. I ha afegit que “aquesta nova eina ens treu burocràcia i ens permet oferir atenció molt més personalitzada”.

Aquestes iniciatives s’emmarquen dins del projecte Lloret al teu Costat, que té com a finalitat millorar l’acompanyament ciutadà i fer que les gestions municipals siguin més properes i resolutives. El model pren com a referent l’èxit de sistemes similars implantats en altres municipis, especialment aquells que incorporen canals digitals com a eina efectiva de comunicació i resolució de tràmits.

A Lloret, el servei OAC 360º Social posa a disposició de la ciutadania els següents canals directes de contacte per facilitar l’accés a la informació: Telèfon 872 22 46 00 o el correu electrònic oac360social@lloret.cat. A més, també es pot accedir al servei a través del web https://adtende.es/trucam-oac360o-social-lloret-de-mar/. L’horari d’atenció del servei augmenta en dues hores i, a partir d’ara, passarà a ser de 8.00 h a 15.00 h.

L’alcalde, Adrià Lamelas, assenyala que “amb aquestes actuacions, l’Ajuntament de Lloret reafirma el seu compromís amb una administració humana i oberta a tothom”.