Inaugurada la Pista de Gel i la Fira de Nadal de Lloret de Mar, a primera línia de mar
Lloret de Mar ha donat aquesta tarda el tret de sortida al Nadal amb la inauguració de la Pista de Gel i la Fira de Nadal, instal·lades enguany a primera línia de mar, al passeig Agustí Font. L’espai, que s’estendrà fins al 7 de gener, es converteix en un punt de trobada festiu amb una pista de gel de 240 m² i una fira, instal·lada fins el 21 de desembre, que està formada per casetes de fusta i on s’hi poden trobar productes nadalencs, artesania i gastronomia així com activitats infantils en una cúpula de gel, el racó dels tions i un trenet en miniatura gratuït.

La Pista de gel, promoguda per l’Ajuntament i que compta amb el patrocini de La Vila Grup, vol crear, en paraules de la regidora de Comerç i Promoció Econòmica, Cristina Aymerich, “un espai d’ambient nadalenc on gaudir del patinatge arran de mar i amb una fira que combina tradició, gastronomia i activitats per a totes les edats”. L’objectiu és “omplir Lloret de Mar d’esperit nadalenc i oferir un espai amable, càlid i ple d’il·lusió pels nostre veïns i veïnes i visitants”.

Al llarg del primer cap de setmana i els dies següents s’han programat activitats complementàries a l’escenari de la fira, com sessions de zumba nadalenc o un concert de nadales i de simbomba a càrrec del Coro Romero Verde. La pista de gel té un cost de 8 € per 30 minuts, amb patins inclosos, i caldrà portar guants, que també es poden adquirir al recinte. També s’ofereixen un dies de preus reduïts a 5€ les tardes dels dies 9, 10, 11, 15, 16, 17 i 18 de desembre.
