Us donem la benvinguda a l'aplicatiu de la Borsa de Treball del Servei d’Ocupació Municipal (SOM) de l’Ajuntament de Lloret de Mar. Aquí trobareu totes les ofertes de treball del SOM.
El SOM activa el servei d'atenció al públic amb CITA PRÈVIA, només en els casos que no sigui possible fer els tràmits de manera telemàtica.
Per demanar cita prèvia accedirem a www.lloret.cat/citaprevia i un cop a dins, s’ha de seleccionar en el camp ‘Oficina’ el SOM. El pas següent és escollir dia i hora d’entre les opcions proposades i per últim omplir les dades personals. En tot moment es pot consultar les cites pendents i, si cal, cancel•lar-les.
Recordar que tots els tràmits, consultes i informació general es realitzaran prioritàriament per telèfon 972349715 i per correu electrònic som@lloret.cat
•Renovació de la demanda d'ocupació
•Consultes per inscriure's a la borsa de treball
•Actualització de dades
•Informació i orientació laboral general
RECEPCIONISTA per planta química a Palafolls
Ref. 2303028
Dades de l'oferta
Identificador oferta
2303028
Lloc de treball requerit
RECEPCIONISTA per planta química a Palafolls
Empresa
SOM
Salari
Segons conveni
Tipus de jornada
Intensiva
Horari
A concretar
Tipus de contracte
Fix discontinu
Categoria
area-industria-logistica
Formació acadèmica
Estudis Secundàris (Batxillerat)
Idiomes
Català - Domini
Castellà - Domini
Anglès - Domini
Experiència laboral requerida
FORMACIÓN BASE DESEABLE:
B.U.P
FP 2 rama administrativa
FORMACIÓN COMPLEMENTARIA DESEABLE:
Ofimática como usuario experto
Normativa de Seguridad e Higiene que afecte a su puesto de trabajo
Normativa de Medio Ambiente que afecte a su puesto
HABILIDADES COMPLEMENTARIAS:
Habilidades comunicativas.
Capacidad de motivación y confianza.
Capacidad de flexibilidad y adaptación.
EXPERIENCIA :
Valorable en puesto similar
Descripció de les tasques a realitzar
OBJETIVOS DEL PUESTO :
• Ser el primer contacto de la empresa con el exterior, procurando realizar la tarea de Atención a Terceros con el máximo de Calidad y pro actividad.
• Cumplir las Normas de Calidad, Medio Ambiente y Seguridad e Higiene en la Recepción.
FUNCIONES DEL PUESTO:
• Control de entradas/salidas de transportes y personal externo.
• Atender visitas externas, comerciales como primer contacto/filtro.
• Gestionar envíos de paquetería por las distintas mensajerías: MRW, UPS, DHL, FedEx.
• Control perimetral de cámaras de seguridad
• Control del stock y pedidos de material de oficina.
• Control de caja de recepción.
• Atender a la centralita del teléfono.
• Facilitar copias de Hojas de Fabricación al Departamento de Producción.
• Clasificar y repartir diariamente el correo y las mercancías que llegan como paquetería.
• Archivar Hojas de Fabricación en el archivo de Producción.
• Enviar diariamente a Oficinas el Parte de entrada y salidas de los productos.
• Controlar y comprar todo el material de oficina necesario para la Empresa.
Observacions / Comentaris
Oferta para personas con certificado de discapacidad +33% o mayores de 45 años
Imprescindible inglés avanzado
ADMINISTRATIU/VA recepció lloguer turístic per immobiliària
Ref. 2303025
Dades de l'oferta
Identificador oferta
2303025
Lloc de treball requerit
ADMINISTRATIU/VA recepció lloguer turístic per immobiliària
Empresa
SOM
Salari
segons conveni
Tipus de jornada
Jornada completa
Tipus de contracte
Fixe - Discontinuo ( de 6 a 8 mesos)
Categoria
area-turisme-hostaleria
Carnet de conduir
B
Vehicle propi
Si
Formació acadèmica
Cicles Formatius (Grau Mig o superior)
Idiomes
Català - Es valorarà
Castellà - Natiu
Anglès - Mitjà
Alemany - Es valorarà
Francès - Es valorarà
Informàtica
Internet i correu electrònic
Alt
Entorn Windows i Office
Mig
Experiència laboral requerida
Es valora molt positivament
Descripció de les tasques a realitzar
- Gestió de reserves de lloguer turístic (Plataformes on-line)
- Recepció de clients
- Administració de cases
Observacions / Comentaris
Som una empresa dedicada al lloguer turístic, venda, administració de cases i despatx d'advocats.
Es requereix una persona polivalent, amb ganes de treballar que s'encarregui de contestar peticions de reserves, recepció de clients i preparació de cases.
La zona de treball es Cala Canyelles - Playa Brava.
-Cicle Formatiu de Grau Superior Administració i finances
Experiència laboral requerida
Experiència contrastada (mínim 5 anys) en el desenvolupament de funcions administratives,
preferentment en Comptabilitat.
Descripció de les tasques a realitzar
Grup d'empreses punter de Lloret de Mar, especialitzada en oci i restauració, busca un administratiu/va Comptable amb experiència.
Les tasques que haurà de realitzar són les següents:
- Gestió d'albarans i factures
- Previsió i gestió de pagaments/cobraments
- Conciliacions bancàries
- Registre d'assentaments comptables
- Atenció telefònica
- Control i gestió dels proveïdors
-Donar suport en les tasques administratives al director financer i al departament de Recursos humans
Observacions / Comentaris
Busquem una persona polivalent, organitzada i amb iniciativa, a qui li agradi treballar en equip.