Us donem la benvinguda a l'aplicatiu de la Borsa de Treball del Servei d’Ocupació Municipal (SOM) de l’Ajuntament de Lloret de Mar. Aquí trobareu totes les ofertes de treball del SOM.
El SOM activa el servei d'atenció al públic amb CITA PRÈVIA, només en els casos que no sigui possible fer els tràmits de manera telemàtica.
Per demanar cita prèvia accedirem a www.lloret.cat/citaprevia i un cop a dins, s’ha de seleccionar en el camp ‘Oficina’ el SOM. El pas següent és escollir dia i hora d’entre les opcions proposades i per últim omplir les dades personals. En tot moment es pot consultar les cites pendents i, si cal, cancel•lar-les.
Recordar que tots els tràmits, consultes i informació general es realitzaran prioritàriament per telèfon 972349715 i per correu electrònic som@lloret.cat
•Renovació de la demanda d'ocupació
•Consultes per inscriure's a la borsa de treball
•Actualització de dades
•Informació i orientació laboral general
RECEPCIONISTA ADMINISTRATIVA (amb rus)
Ref. 2208049
Dades de l'oferta
Identificador oferta
2208049
Lloc de treball requerit
RECEPCIONISTA ADMINISTRATIVA (amb rus)
Empresa
SOM
Salari
a convenir
Tipus de jornada
Jornada completa
Horari
verano de 9 a 13hs y de 15 a 19hs invierno de 9 a 13h y de 14 a 18hs
Tipus de contracte
A negociar / determinar
Categoria
area-administrativa
Carnet de conduir
B
Vehicle propi
Indiferent
Formació acadèmica
Cicles Formatius (Grau Mig o superior)
Idiomes
Català - Es valorarà
Castellà - Domini
Rus - Domini
Anglès - Domini
Francès - Es valorarà
Informàtica
Internet i correu electrònic
Mig
Entorn Windows i Office
Mig
Experiència laboral requerida
Administracion. Atención al Cliente.
Descripció de les tasques a realitzar
Atención al cliente. Atención Telefónica. Manejo de Caja Diaria. Altas del Servicio. Información de productos y tarifas. Realización de tareas administrativas en programas específicos. Control proveedoras. Control y seguimiento de clientes
Observacions / Comentaris
Es completamente necesario el dominio del idioma Ruso. Aptitudes necesarias: Pro-activa, Responsable, Organizada, Metódica
Cal experiència en Atenció al client, Coneixements informàtics i Xarxes socials
Descripció de les tasques a realitzar
Aconseguir que l'empresa tingui una bona reputació a les xarxes socials. Resolució de problemes i reclamacions presentades pels clients de l'hotel. Analitzar les enquestes encaminades a conèixer el grau de satisfacció dels clients.
Observacions / Comentaris
Bona aptitud, empatia, creativitat, compromís, capacitat de treballar en equip, capacitat organitzativa, comunicativa i resolutiva
AUX. ADMINISTRATIU/VA amb comptabilitat (1/2 jornada)
Ref. 2208046
Dades de l'oferta
Identificador oferta
2208046
Lloc de treball requerit
AUX. ADMINISTRATIU/VA amb comptabilitat (1/2 jornada)
Empresa
SOM
Salari
Segons conveni
Tipus de jornada
Mitja jornada
Horari
A concretar
Tipus de contracte
Fix discontinu
Categoria
area-administrativa
Formació acadèmica
Cicles Formatius (Grau Mig o superior)
Idiomes
Català - Es valorarà
Castellà - Domini
Informàtica
Internet i correu electrònic
Mig
Entorn Windows i Office
Mig
Titulació específica
Relacionada amb la feina.
Experiència laboral requerida
Imprescindible coneixements comptables.
Descripció de les tasques a realitzar
Classificar, arxivar i ordenar documents atenent els criteris de gestió documental.
Preparar i recopilar documentació i introduir dades en la base de dades.
Realitzar tasques de suport administratiu per al funcionament diari de l'empresa.
Gestió comptable de clients.