Page 1 -
P. 1

Núm. 14. Febrer 2005. Lloret de Mar  informació
                                                                               Butlletí Municipal
                                                                                                    www.lloret.org

Edita:               Lloret de Mar
Ajuntament de        estrena nova marca
Lloret de Mar
                     Lloret de Mar acaba d’estrenar una nova imatge cor-
Realitza:            porativa que pretén actualitzar i modernitzar l’anteri-
AG Cantalozella, SA  or, unificar els diferents aspectes comunicatius i mul-
                     tiplicar la visibilitat i la identificació de les accions de
Dip. Leg.:           comunicació. Aquesta nova identitat visual, que ha
Gi-1.418/2003        estat creada per l’agència de publicitat Dribbling, es
                     caracteritza per una sèrie d’atributs: modernitat, sim-
Amb la               plicitat, identificabilitat, facilitat de reproducció, cohe-
col·laboració de:    rència amb el posicionament, unificació i integració.
                     Així mateix, aquesta nova identitat es materialitza en
                     una nova marca que reflecteix el canvis que ha expe-
                     rimentat la població en els darrers anys, així com les
                     seves noves propostes de valors i atractius.
                     La nova marca “Lloret de Mar” proposa un redisseny de
                     l’anterior mantenint els elements positius i sense tren-
                     car la línia de record. Els canvis més importants són: el
                     tipus de lletra Verdana, molt més moderna i sempre
                     en minúscula; els colors, que ara són el groc del sol i el
                     blau del mar, i l’onada característica de l’anterior logo-
                     tip, que ara està molt més definida i estilitzada.
                     D’altra banda, la marca “Lloret de Mar” porta associ-
                     at un eslògan situat gràficament a sota, que pot ser
                     genèric (per a campanyes publicitàries i accions ge-
                     nerals) o sectorial (d’acord amb altres missatges més
                     concrets que es vulguin transmetre).
                     La nova imatge corporativa disposa d’una proposta
                     específica per a Lloret Turisme, l’ens de promoció tu-
                     rística de Lloret de Mar, els objectius de la qual són
                     millorar la comprensió ràpida de l’entitat i la seva
                     funció, a més d’evitar confusions i simplificar la co-
                     municació institucional i publicitària. Aquesta nova
                     imatge pretén potenciar al màxim la identitat visual
                     i comunicativa de Lloret de Mar i reforçar-la en els
                     propers anys.

                     Xavier Crespo i Llobet
                     Alcalde de Lloret de Mar
                     alcaldia@lloret.org
   1   2   3   4