Ves al contingut. | Salta a la navegació

Sou a: Inici / Ajuntament / Comunicació i publicacions / Sala de Premsa / Sanció de 12.000 euros per un habitatge d’ús turístic il·legal al Carrer Torrentó

Sanció de 12.000 euros per un habitatge d’ús turístic il·legal al Carrer Torrentó

El decret també acorda el precinte cautelar per impedir l’activitat turística de l’immoble.
30-09-2026


 

L’Ajuntament de Lloret de Mar ha iniciat un procediment sancionador amb una sanció de 12.000 euros per la comercialització d’un habitatge d’ús turístic (HUT) sense llicència al carrer del Torrentó.

Els Serveis d’Inspecció municipals varen detectar un anunci en un portal immobiliari en què l’habitatge s’oferia per a lloguers d’estiu amb estades per setmanes.

Les inspectores van inspeccionar l’immoble conjuntament amb la Policia Administrativa. Durant la visita, una persona allotjada va aportar informació i imatges de la reserva, corresponent a una estada de 14 nits per un import de 1.000 euros. Les comprovacions van constatar que l’habitatge no disposava de llicència per desenvolupar aquesta activitat.

El decret considera que els fets constitueixen una infracció greu de la Llei de turisme de Catalunya per comercialitzar serveis turístics sense l’habilitació corresponent amb una sanció de 12.000 euros.

A més, acorda com a mesura cautelar la col·locació d’un precinte a la porta de l’habitatge per impedir que es continuï utilitzant com a allotjament turístic.