Ves al contingut. | Salta a la navegació

Sou a: Inici / Ajuntament / Comunicació i publicacions / Sala de Premsa / Aquest diumenge arriben dos reptes per descobrir el litoral de Lloret de Mar: la Marxa Popular i la Travessia de les Platges

Aquest diumenge arriben dos reptes per descobrir el litoral de Lloret de Mar: la Marxa Popular i la Travessia de les Platges

Les inscripcions ja estan obertes per participar en les dues activitats, que se celebraran el proper 27 de setembre.
21-09-2026


 

El darrer diumenge de setembre, el proper dia 27, Lloret de Mar convertirà el seu litoral en l’escenari d’una gran jornada a l’aire lliure amb la celebració de dues activitats: la Marxa Popular de les Platges i la Travessia de les Platges. Les inscripcions ja estan obertes per a aquestes dues propostes, que conviden a gaudir del mar, les platges, les cales i els camins de ronda del municipi.

La 44a Marxa Popular de les Platges, organitzada per Xino-Xano, proposa un recorregut de 9,5 quilòmetres, amb sortida a les 8h des de Sa Caleta i arribada a Santa Cristina. El recorregut passarà per alguns dels indrets més emblemàtics de la costa lloretenca, com sa Tortuga, Cala des Frares, la platja de Lloret, Cala Banys, el castell de Sant Joan, Fenals i sa Boadella. L’organització preveu arribar als 800 participants.

La jornada finalitzarà a Santa Cristina amb un esmorzar de pa amb tomàquet i sardines, amanida i vi de la terra per als participants. També hi haurà un servei d’autobús de tornada fins a la terminal de Lloret.

Les inscripcions anticipades tenen un preu de 10 euros fins al 25 de setembre i es poden fer en línia. També hi ha la possibilitat d’inscriure’s presencialment a El Puntet i el mateix dia de la Marxa de les Platges, amb un preu de 15 euros.

Per als amants de nedar a mar obert, el mateix dia se celebrarà la 6a Travessia de les Platges de Lloret, organitzada pel Club de Natació Aigües Obertes. La prova ofereix dues distàncies: 3.000 metres, de caràcter competitiu, amb sortida a Lloret i arribada a Santa Cristina, i 1.500 metres, de caràcter no competitiu, amb sortida des de Fenals i arribada també a Santa Cristina.

Entre les dues distàncies, el club preveu reunir uns 200 nedadors. La travessia ressegueix el litoral de la Costa Brava i combina platges, cales i penya-segats en un recorregut que reforça el vincle entre esport, mar i territori. Les inscripcions estan obertes a través del web sportmaniacs.com.

De cara a la celebració, el proper 27 de setembre, de la Marxa de les Platges i la Travessia de les Platges, l’alcalde de Lloret de Mar, Adrià Lamelas, ha destacat que “aquestes dues propostes són una gran oportunitat per als amants de la natura i de l’esport per descobrir i recórrer el litoral de Lloret d’una manera diferent, ja sigui a peu o nedant. Volem posar en valor el nostre entorn natural i oferir activitats que permetin gaudir-lo i, alhora, practicar esport”.