Ves al contingut. | Salta a la navegació

Sou a: Inici / Avisos / Obres a la terminal d'autobusos de Lloret - Afectacions a la circulació

Obres a la terminal d'autobusos de Lloret - Afectacions a la circulació

03-03-2023


Us informem que a partir del proper dilluns 6 de març s'iniciaran les tasques de reparació del ferm de la Terminal de Busos de Lloret de Mar per part de la Generalitat. 

El termini previst d'execució és de 3 setmanes i durant aquest període els busos hauran d'entrar i sortir a través de l'accés a la terminal del carrer d'Enric Granados.  

Per aquest motiu, es prohibirà la circulació de vehicles en el tram d'Enric Granados entre Av. Blanes i el c/ Verge de Loreto.  

Els vehicles que vulguin arribar a la comissaria de Policia Nacional o a l'aparcament de l'Estació de Busos ho hauran de fer a través del c/ Vicenç Bou, i es senyalitzarà la sortida de busos a través de carrer Enric Granados per a incorporar-se a l'Avinguda de Blanes.