Ves al contingut. | Salta a la navegació

Sou a: Inici / Ajuntament / Comunicació i publicacions / Sala de Premsa / Sergio Dosal il·lustra la campanya de civisme “Our 40.691 neighbours like you when you love Lloret”

Sergio Dosal il·lustra la campanya de civisme “Our 40.691 neighbours like you when you love Lloret”

Ha col·laborat en campanyes per a empreses com Filmin, L’Oréal o Puru Remangu i el caracteritza un estil viu i colorit que fuig dels convencionalismes
12-08-2022


L’il·lustrador Sergio Dosal i l’agència creativa FEAS han presentat avui la campanya de civisme de Lloret per les temporades 2022 i 2023 a l’hotel Delamar acompanyats de l’alcalde de Lloret de Mar, Jaume Dulsat.

La campanya, que va començar el darrer mes de juny i té per claim “Als 40.691 veïns i veïnes, els agrades quan estimes Lloret”, torna a incidir en la importància del respecte i de trobar un equilibri entre les necessitats de la ciutadania i les dels visitants. Aquest any posa al centre els 40.691 veïns i veïnes de Lloret i trasllada, d’una forma divertida i amable, que estimar Lloret i tractar amb respecte el seu entorn fa feliç la seva ciutadania. En paraules de l’alcalde de Lloret, Jaume Dulsat, “insistim en aquesta vessant de la sostenibilitat social, en recordar als visitants que gaudeixin de les seves vacances però sempre des del respecte per la ciutadania de Lloret i el seu entorn”.

Sergio Dosal, il·lustrador que ha col·laborat en campanyes per a empreses com Filmin, L’Oréal o Puru Remangu ha estat l’autor imatge de la campanya que consta de quatre il·lustracions diferents personalitzades per Lloret de Mar i que versen sobre temes al voltant de la sostenibilitat com són la neteja de platges, la mobilitat sostenible, el reciclatge i el respecte per la natura. En Sergio Dosal, durant l’entrevista amb Amaranta Gibert, directora del Teatre de Lloret i periodista especialitzada en comunicació cultural ha explicat que “és una campanya divertida que convida a gaudir i deixar gaudir. Els personatges que hem creat gaudeixen de l’entorn sempre des del respecte”.

Elizabeth Keegan, gerent de Lloret Turisme, explica que “l’estil viu, colorit i transgressor d’en Sergio Dosal encaixa molt bé amb els valors de marca de Lloret de Mar. Una imatge fresca que trenca amb els convencionalismes i incorpora aquest valor inclusiu que vol aportar la destinació”.

La campanya consta de diferents elements de publicitat exterior a la via pública com són les banderoles, les pantalles digitals, diversos tipus de MUPIS, tòtems informatius i adaptacions online. A més, també hi ha un paquet de creativitats a disposició del sector turístic amb diferents materials on i off-line per a que els establiments turístics puguin adherir-s’hi i donar visibilitat a la campanya.

Lloret Turisme va començar a endegar aquestes campanyes de civisme que busquen enfortir la relació entre resident i turista el 2017. El Pla Estratègic de Turisme 2010-2014 de Lloret de Mar ja incloïa un programa de comunicació i sensibilització dirigit a la població local a visitants.

arxivat sota: Actualitat, Turisme, Campanya