Ves al contingut. | Salta a la navegació

Sou a: Inici / Ajuntament / Comunicació i publicacions / Sala de Premsa / S’han atès un total de 27.346 persones a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de Lloret durant el 2021

S’han atès un total de 27.346 persones a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de Lloret durant el 2021

El 65% dels serveis s’han fet via cita prèvia i la resta com a tràmits urgents
07-02-2022


L’Oficina d’Atenció Ciutadana de Lloret (OIAC) ha presentat les dades principals dades estadístiques de l’any passat. Durant el 2021 l’OIAC ha atès un total de 27.346 serveis, dels quals el 65% s’han realitzat amb cita prèvia i la resta com a tràmits urgents. El regidor de l’OIAC, Xavier Flores, explica que “la cita prèvia no només permet demanar hora en qualsevol moment, les 24 hores de qualsevol dia de la setmana, sinó que redueix molt la mitjana de temps d’espera de l’usuari un cop es du a terme el tràmit. Actualment la mitjana de temps d’espera és inferior als 5 minuts”. Respecte els mesos de més afluència són els mesos d’octubre (2.746 serveis), març (2.735 serveis) i setembre (2.491 serveis).

L’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana (OIAC) de l’Ajuntament de Lloret va posar en marxa el sistema de cita prèvia al juny del 2019. Per reservar cita prèvia en línia només cal un document identificatiu, un correu electrònic i un telèfon mòbil. A través del sistema de reserva de cita prèvia, es poden programar tràmits com noves altes al padró d’habitants, canvis de domicili, emissió de certificats Idcat, sol·licituds de fraccionament, bonificacions i exempcions, ocupacions de via pública, obertures de noves activitats comercials, canvis de titularitat, peticions de reagrupament familiar, arrelament social, accés a l’illa de vianants, temes urbanístics, d’habitatges d’ús turístic, entre molts d’altres.

El regidor de l’OIAC també ha volgut recordar que “Les persones jurídiques estan obligades per Llei, a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions publiques per efectuar qualsevol tràmit dins d’un procediment administratiu, en aquest cas, a través de la Seu electrònica de l’Ajuntament de Lloret de Mar”.

arxivat sota: Actualitat, Ciutadania