Ves al contingut. | Salta a la navegació

Sou a: Inici / Ajuntament / Comunicació i publicacions / Sala de Premsa / "Be a Lloretenc Soon" la campanya que promou l'orgull de pertinença i la cohesió del sector turístic

"Be a Lloretenc Soon" la campanya que promou l'orgull de pertinença i la cohesió del sector turístic

Impulsada per Lloret Turisme es una iniciativa que permet l'enviament de postals digitals de Lloret de Mar amb un missatge carinyós i emotiu.
16-04-2020


Malgrat que l’emergència sanitària de la COVID-19 ha paralitzat l’activitat de la indústria turística, des de Lloret Turisme, ens de gestió i promoció turística de la destinació, s’ha volgut endegar una campanya que recolzi el sector, als lloretencs, i que mostri de forma afectuosa i propera que la destinació espera poder tornar a rebre els seus visitants ben aviat.

La campanya “Compartim Lloret des de casa”, que segueix la línia del “Be a Lloretenc” recupera la idea més romàntica i nostàlgica d’enviar i rebre postals. Elizabeth Keegan, gerent de Lloret Turisme, explica: “Tots recordem la il·lusió de rebre una postal a casa; és una forma de mostrar que recordes algú i en certa manera comparteixes el teu viatge o experiència amb aquesta persona estimada. Considerem que és un bon recurs per mostrar a tots els nostres visitants fidelitzats després de tants anys i als possibles visitants que pensem en ells i els trobem a faltar”. Hi ha quatre models diferents de postals digitals i totes inclouen un text personal i emotiu que parla sobre atractius singulars de Lloret de Mar que aviat es podran tornar a gaudir. Les postals es podran descarregar al web compartim.lloretdemar.org en català, castellà, anglès i francès i tothom qui vulgui les podrà enviar als seus familiars, amics, clients o proveïdors. S’hi inclouran les etiquetes #QuedatACasa i #ComparteixLloretDesDeCasa i #BeaLloretencsoon.

Aquesta iniciativa és la primera fase d’una campanya que tindrà continuïtat posteriorment. En la segona fase hi haurà més de 15.000 postals físiques que es trobaran a les Oficines de Turisme de Lloret de Mar i a tots els establiments adherits a la campanya i que permetran “tancar el cercle”; és a dir, com explica la gerent de Lloret Turisme, “recuperarem l’essència més vintage i romàntica de
les postals fent que cada persona pugui compartir la seva experiència a casa nostra amb la seva pròpia lletra, ja des de Lloret”. Les postals inclouran un segell personalitzat de la destinació.