Ves al contingut. | Salta a la navegació

Sou a: Inici / Ajuntament / Comunicació i publicacions / Sala de Premsa / Lloret incorpora un Punt d’Informació Cadastral

Lloret incorpora un Punt d’Informació Cadastral

Permet realitzar consultes i obtenir certificacions cadastrals sense haver-se de desplaçar a la Direcció General de Cadastre
01-03-2022


A partir d’avui l'Ajuntament de Lloret, en col·laboració amb la Direcció General del Cadastre, ofereix un nou servei als seus ciutadans i ciutadanes; es tracta d'un Punt d'Informació Cadastral.  La regidora de Serveis Econòmics, Lara Torres, explica que “Amb aquest servei evitem que els interessants s’hagin de desplaçar presencialment fins a la Direcció General del Cadastre per obtenir dades i certificacions cadastrals i facilitem a les persones que no disposen de mitjans telemàtics la consulta a través de l'Oficina Virtual del Cadastre. L’horari és dilluns i dimecres de 10h a 14h i cal sol·licitar prèviament cita prèvia via la web de l’Ajuntament o per telèfon al 872 220 646.

Els serveis als que es pot accedir des de el Punt d'Informació Cadastral són els següents:

  • Consulta de dades cadastrals no protegides, certificació de la referència cadastral i consulta de cartografia.
  • Consulta i certificació de dades cadastrals protegides, pels titulars cadastrals, els seus representants o persones autoritzades per ells.
  • Certificació negativa de béns immobles o de la circumstància de no figurar com a titular cadastral.
  • Consulta per als titulars cadastrals sobre informació relativa a les sol·licituds d'ajuda de l'última campanya de la Política Agrícola Comuna (PAC) amb relació a les parcel·les rústiques de la seva titularitat declarades en les mateixes.

Enllaç informatiu: www.lloret.cat/pic

arxivat sota: Actualitat, Altres