Ves al contingut. | Salta a la navegació

Sou a: Inici / Ajuntament / Comunicació i publicacions / Sala de Premsa / L’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana ha atès 4.312 persones entre gener i febrer

L’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana ha atès 4.312 persones entre gener i febrer

Un 70,11% de les atencions s’han fet amb cita prèvia i un 29,89% eren tràmits urgents
09-03-2021


L’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana (OIAC) ha atès els mesos de gener i febrer un total de 4.312 persones. Un 70,11% amb cita prèvia, i la resta, un 29,89% per tràmits urgents. 

La mitjana del temps d’espera de la ciutadania són realment baixos. El regidor de l’OIAC, Xavier Flores, explica que “cal destacar els 2:36 minuts d’espera de la gent que sol·licita cita prèvia vers els 7:11 minuts de mitjana de la resta d’atencions”. Els tràmits més sol·licitats són els relacionats amb el padró d’habitants, l’expedició de certificats idCAT i la petició de beques i ajuts. 

L’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana (OIAC) va entrar en funcionament l’any 2005 i compta actualment amb vuit tramitadors i una cap de servei. Mensualment, en el web municipal s’actualitzen les principals dades del padró d’habitants. Amb data de gener, a Lloret de Mar hi ha empadronades un total de 39.401 persones, de les quals 20.118 són homes i 19.283 són dones. Quant a les nacionalitats, els espanyols representen un 62,12% i els estrangers un 37,88%. Les nacionalitats més nombroses són, per aquest ordre, Rússia 6%, Índia 3,57%, Romania 3,29% i Marroc 2,86%.

arxivat sota: Actualitat, Ciutadania