Ves al contingut. | Salta a la navegació

Sou a: Inici / Ajuntament / Comunicació i publicacions / Sala de Premsa / L’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Lloret ha atès 1.100 trucades des de l’aprovació de l’estat d’alarma per la COVID-1

L’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Lloret ha atès 1.100 trucades des de l’aprovació de l’estat d’alarma per la COVID-1

Els tràmits més demanats són la petició de volants del padró d'habitants i els relacionats amb línies d’ajuda socials i econòmiques arran de l’emergència sanitària derivada de la malaltia
27-04-2020


Fins al 22 d’abril l’Ajuntament de Lloret de Mar va rebre més de 1.100 trucades a l’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana a les dues línies telefòniques (concretament els números 636144388 i 616923105) que té habilitades en un horari de 8 a 15 h de dilluns a divendres. Xavier Flores, regidor de l’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana, explica que “el tràmit més demanat és el volant del padró d'habitants, que és el tràmit històricament més sol·licitat, i després moltes qüestions relacionades amb la COVID-19 i les seves conseqüències socials i econòmiques, com són les targetes de les beques menjador, peticions de cartes d’impostos amb els terminis ampliats, informació de com fer instàncies telemàtiques o ajudes socials.

Per altra banda, en relació amb el servei de sol·licitud per als ciutadans estrangers sense certificat digital, i que és provisional mentre duri l’emergència sanitària COVID-19 i només per a tràmits urgents i imprescindibles, se n’han fet 100 sol·licituds.

El regidor de l’Oficina d’Atenció Ciutadana ha volgut recordar que “al web municipal hi ha la llista de telèfons de contacte i adreces de correu electrònic de cada un dels departaments perquè la ciutadania s’hi pugui adreçar i fer les seves consultes”.

arxivat sota: covid19