Ves al contingut. | Salta a la navegació

Sou a: Inici / Ajuntament / Comunicació i publicacions / Sala de Premsa / L’Oficina d’Atenció i Informació Ciutadana de Lloret ja té disponible el servei de cita prèvia

L’Oficina d’Atenció i Informació Ciutadana de Lloret ja té disponible el servei de cita prèvia

El servei havia quedat afectat pel virus informàtic


Les persones interessades a fer ús del servei de cita prèvia de l’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana (OIAC) de l’Ajuntament de Lloret de Mar ja el tenen disponible. Divendres passat es van començar a fer totes les gestions de l'OIAC de forma presencial, però el servei de cita prèvia encara no estava operatiu ja que s’estava ultimant la fase de proves. 

Xavier Flores, regidor de l’OIAC, explica: “Recomanem als usuaris que hagin de dur a terme tràmits a l’OIAC a partir d’avui que ho facin amb cita prèvia ja que els estalviarà temps d’espera”. El regidor també ha volgut agrair “la comprensió que ha mostrat la ciutadania i, especialment, l’esforç del Departament d’Informàtica per restablir el sistema informàtic i totes les seves funcionalitats”

Per altra banda, ahir també es va fer el decret d’Alcaldia per a l'ampliació de tots els terminis i procediments administratius que varen quedar suspesos des del dia 24 de setembre arran dels problemes informàtics que varen afectar tots els tràmits administratius. El regidor de Serveis Jurídics, Jordi Sais, ha explicat que “s’han ampliat els terminis de tots els tràmits i procediments de l’Ajuntament de Lloret que estaven oberts el dia 24 de setembre en un màxim de 20 dies hàbils més i de 28 de naturals més, segons si el còmput del termini és en un concepte o l'altre, a partir d’avui 23 d’octubre”. I hi ha afegit que “en els tràmits que són amb uns terminis inferiors als esmentats, s’ampliaran només en tants dies com faltaven per finalitzar el termini en qüestió”.

arxivat sota: ,