Ves al contingut. | Salta a la navegació

Sou a: Inici / Ajuntament / Comunicació i publicacions / Sala de Premsa / L’Ajuntament de Lloret posa en marxa el nou servei de cita prèvia per reduir cues i temps d’espera en les gestions de la ciutadania

L’Ajuntament de Lloret posa en marxa el nou servei de cita prèvia per reduir cues i temps d’espera en les gestions de la ciutadania

El nou servei permet escollir dia i hora a través d’internet


L’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana (OIAC) de l’Ajuntament de Lloret ha posat en marxa el sistema de cita prèvia, que permetrà una atenció més àgil i eficaç als lloretencs. Per demanar dia i hora s’ha d’accedir al portal www.lloret.cat/citaprevia. Un cop a dins, s’ha d’escollir per a quin tràmit es vol concertar. El pas següent és escollir dia i hora d’entre les opcions proposades i, per últim, omplir les dades personals. En tot moment l’usuari podrà consultar les cites pendents i, si cal, cancel·lar-les. 

Per a afectuar la cita prèvia online només cal un document identificatiu, un correu electrònic i un telèfon mòbil. I les avantatges són la facilitat de demanar hora en qualsevol moment, les 24 hores de qualsevol dia de la setmana, l’usuari s’evita fer cues i la confirmació de la cita és inmediata.

A través de la Cita Prèvia es poden programar tràmits com noves altes al padró d’habitants, canvis de domicili, emissió de certificats idcat, sol.licituds de fraccionament, bonificacions i exempcions, ocupacions de via pública, obertures de noves activitats comercials, canvis de titularitat, peticions de reagrupament familiar, arrelament social, accés a la illa de vianants, temes urbanístics, d’habitatges d’ús turístic, entre molts d’altres.

Segons el regidor de l’OIAC, Xavi Flores, amb aquest nou servei, el ciutadà evitarà les esperes o cues i podrà programar el dia i l’hora en què li va millor anar a fer qualsevol tràmit o consulta.

arxivat sota: , ,