Ves al contingut. | Salta a la navegació

Sou a: Inici / Ajuntament / Comunicació i publicacions / Sala de Premsa / L’Ajuntament de Lloret de Mar posa en marxa el servei de petició en línia de cita prèvia per a consultes de gestions tributàries i plusvàlues

L’Ajuntament de Lloret de Mar posa en marxa el servei de petició en línia de cita prèvia per a consultes de gestions tributàries i plusvàlues

Aquest any també va entrar en funcionament la cita prèvia de l’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana (OIAC)
16-09-2019


A partir d’avui l’Ajuntament de Lloret de Mar ha posat en marxa el servei de petició en línia de cita prèvia per fer consultes referents a gestions tributàries i plusvàlues. Per demanar dia i hora s’ha d’accedir al portal www.lloret.cat/citaprevia. Un cop a dins, s’ha d’escollir quin servei es vol concertar. El pas següent és escollir dia i hora d’entre les opcions proposades i, per últim, introduir les dades personals. En tot moment l’usuari podrà consultar les cites pendents i, si cal, cancel·lar-les.

A principis de juliol l’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana (OIAC) de l’Ajuntament de Lloret ja va posar en funcionament el sistema de cita prèvia. El regidor de l’OIAC, Xavi Flores, explica que “fins al dia 13 de setembre s’han atès 2.000 persones a través del servei de cita prèvia en línia, el que representa a prop del 25% del total de consultes ateses”. Per concertar la cita prèvia en línia només cal un document identificatiu, un correu electrònic i un telèfon mòbil.

Lara Torres, regidora de l’Àrea Econòmica, explica que “l’establiment del sistema de cita prèvia ens ha permès millorar l’atenció a l’usuari ja que permet reservar hora en qualsevol moment, evita desplaçaments i la confirmació de la cita és immediata".