Ves al contingut. | Salta a la navegació

Sou a: Inici / Ajuntament / Comunicació i publicacions / Sala de Premsa / Es presenta el cartipàs municipal de l’Ajuntament de Lloret

Es presenta el cartipàs municipal de l’Ajuntament de Lloret

L’organització institucional es dividirà en sis grans àrees: Alcaldia, Ciutadania, Territori i Sostenibilitat, Serveis Central, Promoció de la Ciutat i Seguretat, Mobilitat i Via Pública
22-06-2023


 

  • El nou equip de govern es redueix el sou al voltant d’un 4%

Avui, a les 18.00 h a la Sala d’Actes, ha tingut lloc l’aprovació del cartipàs municipal de l’Ajuntament de Lloret. 

L’organització municipal de l’Ajuntament estarà dividida en 6 grans àrees: Àrea d’alcaldia (Gabinet d’alcaldia, coordinació de govern, Oficina de Comunicació i premsa, relacions institucionals i protocol, agermanament i relacions exteriors i relacions amb el Síndic del Ciutadà), dirigida per l’alcalde Adrià Lamelas; Àrea de Ciutadania i Àrea de Serveis Centrals dirigida per la regidora Míriam Rodríguez; Àrea de Territori i Sostenibilitat i Àrea de Seguretat, Mobilitat i Via Pública dirigida per Jordi Martínez i l’Àrea de Promoció de la Ciutat dirigida per Frederic Guich. L’alcalde de Lloret, Adrià Lamelas, ha explicat que “Hem treballat des del primer minut de legislatura en la convocatòria d’aquest Ple i així no frenar i mantenir el bon funcionament intern de l’Ajuntament”. 

En relació als Tinents d’Alcalde seran primer tinent d’alcalde, Jordi Martínez; segon tinent d’alcalde, Isabel Bernal; tercera tinent d’alcalde, Marina Nicolàs; quarta tinent d’alcalde Míriam Rodríguez i cinquè tinent d’alcalde, Frederich Guich. 

Dins de les grans àrees i hi ha diferents delegacions especifiques: 

1. Àrea de Serveis Centrals: la regidora Míriam Rodríguez que encapçala l’àrea portarà organització administrativa i recursos humans, serveis jurídics, gestió de la contractació i compres; estadística i processos electorals i consultius. Serveis Econòmics i Gestió i inspecció tributària i recaptació i Participació Ciutadana estan a càrrec del regidor Carles Costa; l’Oficina de Informació i Atenció al Ciutadà (OIAC) a càrrec del regidor Frederic Guich; Comissió i delimitació del terme municipal, el regidor Jordi Martínez; Servei d’Arxiu Gestió Documental, la regidora Laura Isabel Bernal. 

2.- Àrea de Territori i Sostenibilitat: el regidor Jordi Martínez que encapçala l’àrea portarà Obra privada i disciplina urbanística i Informació i anàlisi del territori. El regidor Nino Gómez portarà Servei de clavegueram i aigües i Activitats i el regidor Joan Antoni Escalona portarà Obra Pública d’Infraestructures (via pública, xarxa d’aigua i claveguera) i d’edificis municipals així com els Serveis de Manteniment. La Gestió de residus i neteja viària i la Protecció i millora del Medi Ambient, la sostenibilitat i l’eficàcia energètic així com la nova àrea prevista de Benestar Animal aniran a càrrec de la regidora Vereda López i la Protecció de l’entorn natural (parcs, jardins i zones d’esbarjo) la portarà la regidora Cristina Aymerich. Per últim, Platges està delegat a la regidora Marina Nicolàs i Cementiri al regidor Alejandro Pérez. 

3.- Àrea de Seguretat, Mobilitat i Via Pública: El regidor Jordi Martínez que encapçala l’àrea portarà Seguretat Ciutadana i ordre públic i Protecció Civil. El regidor Joan Antoni Escalona portarà Estacionament, Mobilitat i Taxis i Transport i la regidora Cristina Aymerich, Autoritzacions i control de la Via Pública. 

4.- Àrea de Ciutadania: la regidora que encapçala aquesta àrea, Míriam Rodríguez, porta Igualtat. El regidor Carles Costa portarà Educació, Participació Ciutadana i Capacitats diferents; la regidora Marina Nicolàs, Patrimoni Cultural; la regidora Isabel Bernal, Teatre, Biblioteca i el departament de Cultura, Festes i Foment de la Pau; el regidor Alejandro Pérez portarà Joventut, Serveis Socials i Promoció Social, Dependència així com Cooperació, integració i immigració; el regidor Carles Clos Gent Gran; la regidora Vereda López, l’Oficina d’Habitatge; el regidor Joan Antoni Escalona, Salut i el regidor Frederic Guich, Assumptes laborals i OMIC. 

5.- Àrea de Promoció de la Ciutat: el regidor Frederic Guich, que encapçala aquesta àrea, també portarà Turisme juntament amb la regidora Cristina Aymerich i el Pla Operatiu el portaran els dos regidors anteriors més en Jordi Martínez; Oci Nocturn, Promoció Econòmica, Foment del desenvolupament empresarial, Bars i Restaurants els portaran en Nino Gómez; la regidora Marina Nicolàs portarà Promoció de la Ciutat i Promoció de la Ciutat i Comerç i Mercats, la regidora Cristina Aymerich. Per últim el regidor Carles Clos portarà Esports. 

Els diferents regidors i regidores també tenen delegacions relatives als barris i urbanitzacions. 

Pel que fa les retribucions i sous dels regidors i regidores s’han baixat el sou al voltant d’un 4% i hi haurà quatre dedicacions exclusives i set dedicacions parcials. El nou cartipàs municipal es pot consultar a:  

L’alcalde Adrià Lamelas, la llista més votada a les eleccions del 28M, va ser investit el passat 19 de juny i governa amb vuit regidors i regidores del PSC, el partit de Junts, encapçalat per Jordi Martínez, amb quatre regidors, i Frederic Guix, del partit En Comú Podem.

arxivat sota: Actualitat, Política, Ciutadania