Ves al contingut. | Salta a la navegació

Sou a: Inici / Ajuntament / Comunicació i publicacions / Sala de Premsa / “Ganes de veure’t aquí...a Lloret de Mar”, la nova campanya de promoció turística de Lloret Turisme

“Ganes de veure’t aquí...a Lloret de Mar”, la nova campanya de promoció turística de Lloret Turisme

Tots els protagonistes són lloretencs i lloretenques que actuen com ambaixadors mostrant diferents espais de la vila. La campanya va adreçada al públic de proximitat i té presència en diferents suports online i offline


Lloret de Turisme, entitat de promoció turística de Lloret de Mar, ha llençat una campanya promocional sota l’eslògan “Ganes de veure’t aquí.... a Lloret de Mar”. Dirigida al mercat de proximitat (català, castellà i francès) és una campanya en la qual tenen un protagonisme especial la música, amb una lletra composada especialment per Lloret de Mar, i els lloretencs i lloretenques que hi participen i que, amb els seus “snappings” en indrets singulars de la vila, van donant pas als atractius paisatgístics i naturals i a l’àmplia oferta amb la que compta la destinació per gaudir-ne.

Elizabeth Keegan, gerent de Lloret Turisme explica que “La nostra estratègia per la reactivació del sector després de la COVID19 ha anat en tres línies, una primera en la qual es va desenvolupar el primer Pla Integral de Mesures de Prevenció d’una destinació que va permetre la formació de més de 8.500 treballadors del nostre sector turístic en prevenció de la COVID19, així com una campanya amable (Be careful, Be happy) per conscienciar a residents i visitants de la importància de prendre les mesures de prevenció necessàries i aquesta tercera línia estratègica dirigida a reactivar l’economia local i incentivar les reserves. Hem creat una campanya amb personalitat, vitalista i dinàmica amb una aposta clara per la nostra gent que és la que millor pot transmetre i mostrar els atractius de la nostra destinació. L’efecte final és una campanya propera i espontània que descobreix un Lloret de Mar encara molt desconegut per gran part del públic de proximitat”.

A nivell de públics objectiu el vídeo va dirigit a parelles i famílies. Elizabeth Keegan explica que “Els darrers anys el sector privat ha reconvertit la seva planta hotelera i ha fet una gran aposta per l’especialització, així per exemple disposem de diferents hotels Adults Only que ofereixen la tranquil·litat i serveis que busquen les parelles i hotels familiars amb atraccions, tobogans aquàtics i un complert programa de dinamització que cobreixen les necessitats de les famílies”. Lloret de Mar, certificada des del 2010 com a Destinació de Turisme Familiar, compta actualment amb prop de deu establiments d’allotjament amb aquestes atraccions “splash”.

Per la difusió de la campanya s’han fet acords amb diferents grups de comunicació com són la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals; Grup Godó, Grup Prisa i Sapiens Publicacions en suports online i offline i també s’ha creat una important  estratègia específica pels canals online: xarxes socials com Facebook, Instragram o You Tube i Google Ads. A més també està previst fer difusió en portals de viatge i a través de accions de comarketing amb diferents operadors turístics. La campanya tindrà presència durant l’estiu i també a la tardor.

arxivat sota: , ,