Ves al contingut. | Salta a la navegació

Sou a: Inici / Ajuntament / Comunicació i publicacions / Sala de Premsa / ‘Als 40.691 veïns i veïnes, els agrades quan estimes Lloret’, la nova campanya de civisme de Lloret de Mar per aquest estiu

‘Als 40.691 veïns i veïnes, els agrades quan estimes Lloret’, la nova campanya de civisme de Lloret de Mar per aquest estiu

L’objectiu és incidir en l’equilibri entre ciutadania i turistes
13-07-2022


Lloret Turisme ha presentat la nova campanya de civisme per aquest estiu que, amb el lema “Als 40.691 veïns i veïnes, els agrades quan estimes Lloret”, conceptualitzada per l’agència creativa FEAS, torna a incidir en la importància del respecte i de trobar un equilibri entre les necessitats de la ciutadania i dels visitants. Aquest any la campanya posa al centre els 40.691 veïns i veïnes de Lloret i trasllada, d’una forma divertida i amable, que estimar Lloret i tractar amb respecte el seu entorn fa feliç la seva ciutadania. Per l’alcalde de Lloret, Jaume Dulsat, es tracta d’una campanya “amb un missatge fàcil i clar que interpel·la directament els turistes perquè respectin els veïns i veïnes de Lloret de Mar”

La campanya consta de quatre il·lustracions de l’artista Sergio Dosal amb el seu estil característic, colorit i viu, i que escapa dels convencionalismes. Tracten sobre diferents temàtiques vinculades a la sostenibilitat, l’eix estratègic per aquest 2022, com són la importancia de mantenir les platges i cales netes, el reciclatge, el respecte per l’entorn i el foment de la mobilitat a peu. A més, la campanya també fa una picada d’ullet al món digital amb el joc dels m’agrades (likes) a les xarxes com Instagram o Facebook. L’etiqueta de la campanya és #LloretLikesYou. 

Elizabeth Keegan, gerent de Lloret Turisme, explica que “tots els interessats tenen a disposició diferents materials en línia i fora de línia per poder formar part d’aquesta campanya i compartir-la”. Aquests dies a Lloret de Mar ja es poden veure les banderoles a diferents espais de la via pública. 

Lloret Turisme va començar a endegar aquestes campanyes de civisme que busquen enfortir la relació entre resident i turista el 2017.